"הממשלה צריכה להכריע לגבי המסתננים ולא בג"צ"

המהדורה המרכזית No Comments on "הממשלה צריכה להכריע לגבי המסתננים ולא בג"צ"

השר ברקת ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על סוגיית המסתננים בדרום תל אביב: "הפליטים והקורבן שמבקשים מקלט הם דווקא תושבי דרום ת"א ולא המסתננים. בהם אנחנו צריכים להתחשב". על סאגת היועמ"שית: "חייבים לעשות הפרדה בין הפרקליטות העצמאית לבין היועמ"שית שכפופה לממשלה וצריכה להיות נאמנת למדיניותה"

ניר ברקת צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הכלכלה ניר ברקת התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ופתח בסוגיית המסתננים בדרום תל אביב: "אני מקווה שכל המסתננים יגורשו מכאן. יש כתובת להחזיר אותם. 5 פעמים חוקים שניסינו לחוקק נפסלו ע"י בג"צ. ניסו את חוק הפיקדון, אבל בג"צ פסל אותו ברוב, כשבדעת מיעוט היה השופט סולברג שצידד בעמדת הממשלה. בסוגיית המסתננים לא בג"צ צריך להכריע אלא הממשלה. אנחנו חייבים לשמור על רוב יהודי וצביון יהודי". לדברי ברקת: "הפליטים והקורבנות שמבקשים מקלט הם דווקא תושבי דרום ת"א ולא המסתננים. בהם אנחנו צריכים להתחשב".

ולסאגת היועמ"שית: "חייבים לעשות הפרדה בין הפרקליטות העצמאית לבין היועמ"שית שכפופה לממשלה וצריכה להיות נאמנת למדיניותה. כשהייתי ראש העיר ירושלים, היועמ"ש יוסי חביליו היה לעומתי ולא נתן לי לעשות כלום. ברגע שאמנון מרחב החליף אותו התחילו לזוז עניינים. זה לא מימוש חוק, אלא יישום מדיניות".

האזינו



0 תגובות